درب لابی پارکینگی

| 1,759 بار دیده شده |
کمپانی ها
در برخی ساختمان ها به علت وجود ورودی های بزرگ و حجیم استفاده از درب های عادی لابی برای آنها شاید جالب نبوده و بتوان از سبک متفاوت تری برای این ورودی ها استفاده کرد. نوعی از درب لابی که قصد داریم به آن اشاره کنیم، درب لابی پارکینگی است که با استفاده از این سبک شرایط نرمالی را برای ظاهر ساختمان بوجود خواهید آورد.

آشنایی با درب لابی پارکینگ

درب های لابی پارکینگی اصولا دارای دو تکه درب هستند که دلیل آن همان ابعاد بزرگ ورودی است و میتوان بخشی از آن را ثابت نموده و بخش دیگر را برای ورود و خروج به عنوان درب محرک استفاده کرد.
درب های لابی پارکینگی در سبک ها و جنس های مختلفی یافت و سفارش میشوند که از عمده ترین انواع آنها میتوان به نوع استیل اشاره کرد که قیمت به صرفه تری به نسبت نوع چوبی این درب ها دارد.

انواع درب لابی پارکینگی

درب لابی پارکینگی استیل

درب لابی پارکینگی از جنس استیل دارای ویژگی های خاصی میباشد که منجر به محبوبیت آن در بسیاری از مکان ها شده است. از این ویژگی ها میتوان به توانمندی این درب در برابر آسیب های مختلف که ممکن است در اثر ضربه باشد مقاومت نشان دهد و بدین صورت راه را برای سارقان سخت و دشوار و حتی غیر ممکن میکند.

علاوه بر این پایداری دیگر آن در برابر شرایط های خاص آب و هوایی میباشد که یعنی با وجود رطوبتی که از باران و یا هوای منطقه ممکن است ایجاد شود ،توان مقاومت بالایی از خود نشان میدهد.

از این موارد هم که بگذریم درب های لابی استیل زیبایی خود را هم دارا هستند به شکلی که میتوان بر روی آنها طراحی هایی که به کمک سازندگان درب چه با سلیقه خود طراح و یا شما انجام میشود به کار برد.

درب لابی پارکینگی چوبی

برای اینکه از نهایت زیبایی برای قسمت های ورودی ساختمان که دارای ابعاد بزرگی هم هستند، بهره مند شوید میتوانید از نوع چوبی درب های لابی پارکینگی استفاده کنید.

درب های چوبی لابی پارکینگ به علت پتانسیل بالای خود در طراحی و نقش های خاص بر سطح خود، زیبایی و جذابیت بسیاری را بروز میدهند که منجر به سفارشات زیادی در این سبک از درب شده است.

درب های لابی پارکنیگی به علت بزرگ بودن ابعادشان و در چشم بودن نیازمند طراحی های خاص هستند چرا که سطح وسیعی از سادگی هم ممکن است جالب نباشد. جنس چوبی این درب میتواند خود از جنس های مختلفی باشد که از نمونه های آن میتوان به چوب گردو که بهترین و گران ترین چوب برای سری انواع درب است اشاره داشت.
درب لابی پارکینگی از چوب گردو به علت ساختار محکم خود توامندی بالایی در پایداری و حفظ خود بروز میدهد. هر چند که به دلیل قیمت بالای آن کمتر مورد خرید و استفاده قرار میگیرد. درب های لابی چوبی میتواند از جنس های دیگری از چوب هم ساخته شود که با مراجعه به مراکز فروش میتوانید با انواع موجودیت های دیگر و قیمت آنها بیشتر آشنایی پیدا کنید.

نظرات شما درباره درب لابی پارکینگی
امتیاز: