درب لابی فلزی

| 1,470 بار دیده شده |
کمپانی ها
درب لابی به عنوان بخش مهمی از نما و امنیت ساختمان دارای اهمیت فوق العاده زیادی میباشد به این معنی که باید برای انتخاب آن زمان و دقت کافی را قائل شد. در همین راستا یکی از بهترین انواع درب های لابی را به شما معرفی خواهیم کرد که آن درب لابی فلزی میباشد.

درب لابی فلزی

درب لابی فلزی به عنوان یکی از مدل درب های لابی پر استفاده و پر فروش شناخته میشود که این مسئله به دلایل خاص و زیادی رخ داده است. مهمترین دلیلی که موجب انتخاب نوع فلزی درب های لابی میشود، امنیت بسیار بالای این مدل میباشد که با وجود فلز در ساختار درب لابی ،این درب تحت شرایط های مختلف میتواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد که به همین سبب ساکنین و یا صاحبان محل مسکونی دارای امنیت خاطر شده و با خیالی راحت نسبت به موضوع امنیت به دور از نگرانی میشوند.

همانطور که استحضار دارید در بحث درب لابی تنها امنیت آن مطرح نبوده و بلکه زیبایی درب لابی دارای اهمیت خاصی میباشد چرا که کمتر کسی راضی به انتخاب درب لابی میشود که دارای ظاهری با حداقل زیبایی و چشم نوازی نباشد. پس در همین راستا باید بدانید که برای درب لابی فلزی با استفاده از رنگ های مختلف میتوان طرح و زیبایی جالب و رضایت بخشی را به درب بخشید که البته اینکار نیازی به انجام شدن پس از خرید نداشته که در واقع در هنگام خرید میتوان از ابتدا رنگی با سلیقه و خواسته خود انتخاب نمود.

البته بایست این موضوع را ذکر کنیم که قیمت درب لابی فلزی نسبت به سایر انواع مدل های درب های لابی دارای قیمت بالاتری بوده و نیاز به هزینه بیشتری از طرف مشتری میباشد. امنیتی که انواع فلزی دارا میباشند به قیمت بالاتر آنها منجر شده است.

برخی از مزایا و معایب درب های لابی فلزی

1- درب های لابی فلزی به علت وجود جنس فلز در تقریبا تمامی ساختار خود در مقابل رطوبت ممکن است آسیب پذیر باشند و زنگ زدگی در آنها اتفاق بیفتد که البته سازندگان درب های لابی فلزی امروزه با استفاده از رنگ گالوانیزه که بر روی درب استفاده میکنند تا جای ممکن اجازه وقوع این مشکل را نمیدهند.

2- مورد دیگری که از سری عیب های درب فلزی بتوان ذکر نمود، جذب سرما در هوای سرد و جذب گرما در هوای گرم میباشد به نوعی که میتوان گفت درب فلزی دارای همکاری خاصی با محیط اطراف خود است که البته به میزان شدت دمای موجود بستگی دارد که هر چه دما چه در بحث گرما و چه سرما بیشتر باشد نفوذ بیشتری بر پیکره درب خواهد داشت.

3- مشکل دیگری که درب های لابی فلزی دارند وزن زیاد آنها است که کار حمل و نصب درب را در محل مورد نظر کمی سخت میکند هر چند که دیگر بیشتر نصب کنندگان درب بر این موضوع آگاه بوده و ترفندهای خاص خود را برای تحت فشار قرار نگرفتن از وزن درب به کار میبرند.

بهترین درب لابی فلزی کدام است ؟

بهترین درب های لابی فلزی نوع استیل آن میباشد که دارای دوام بیشتری نسبت به سایر مدل های فلزی بوده که مطمئنا به دلیل کیفیت بهتر دارای هزینه بیشتری هم خواهد بود. اگر میخواهید کمی در هزینه این مدل به صرفه تر عمل کنید میتوانید نوع پروفیلی آن را تهیه نمایید که کمی نسبت به نوع خالص تر استیل معمولی تر بوده و از هرینه کمتری هم برخوردار میباشد.

 

نظرات شما درباره درب لابی فلزی
امتیاز: