درب لابی ضدسرقت

| 14,211 بار دیده شده |

درب لابی کد E06

روکش های قابل سفارش : راش ، گردو

ارتفاع قابل تولید : ارتفاع به درخواست مشتری سفارشی ساز

قابلیت نصب انواع شیشه : شیشه استند گلاس...

0 تومان
(3 نظر)
918 بار دیده شده
02188539290
کمپانی ها
در بحث قرار دادن درب لابی برای ورودی های ساختمان ها نه تنها زیبایی و شیک بودن ورودی مطرح است بلکه میزان امنیت آن هم اهمیت دارد. نوع ضد سرقت درب های لابی همانند انواع دیگر درب های لابی این قابلیت را دارد تا در انواع مختلفی به تولید برسد.

درب لابی ضد سرقت
به این گونه که درب ورودی در مقابل تهاجم که شامل ضربات و آسیب های مختلف میشود مقاومت کافی را از خود بروز دهد تا امنیت ساختمان بر جای خود باقی باشد. برای نمونه  درب های لابی ضد سرقت اصولا به دو نوع یک و نیم لنگه و همچنین دو لنگه به تولید میرسند که البته دلیل آنها هم ضخامت بیشتر آنها به نسبت نوع تک لنگه میباشد که به علت ضخامت کم آن به عنوان درب لابی ضد سرقت شناخته نمیشود.
درب لابی ضد سرقت دو لنگه به نسبت نوع یک و نیم لنگه مقدار زمان بیشتری برای تولید میبرد که ساختار ضخیم تری در آن تعبیه میشود. در درب ضد سرقت دولنگه اگر در سطح درب از طرح برجسته استفاده شده  باشد، پشت درب از نمای سی ان سی ساده استفاده می شود. در پشت لنگه ثابت نیز از قفل های خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود تا که پایداری درب ضد سرقت دولنگه افزایش پیدا کند.
در ساختار درب های ضد سرقت لابی از موارد مختلف بسیاری استفاده میشود که از موارد مهم آن میتوان به استفاده از روکش چوبی و به کار گیری پلی استر بر روی سطح آن اشاره داشت که به موجب وجود آن درب از مواردی چون خط و خش و رطوبت تا میزان زیادی در امان میماند. در این مدل درب ها عمدتا از یراق آلات وارداتی از کشور ترکیه استفاده میشود، مانند دستگیره و قفل های اصلی که مقاومت آنها بسیار حائز اهمیت بوده تا در برابر سارقان دوام کافی را داشته باشند. همچنین اصلی ترین قسمت نگهدارنده درب که لولاهای آن میباشد هم از ترکیه وارد میشود چرا که لولاها باید که در برابر فشاری که وزن درب بر روی آن متحمل میکند مقاومت کافی را از خود بروز دهند.
به طور کلی درب ضد سرقت لابی به علت پایداری شان در برابر مسائل مختلف مورد تایید و استفاده بسیاری قرار گرفته اند که دلایل آن را خدمتتان ذکر کردیم پس اگر به دنبال درب لابی با مقاومت بالا هستید بدون شک نوع ضد سرقت میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

نظرات شما درباره درب لابی ضدسرقت
امتیاز: