تمیز کردن درب ضد سرقت + ضد عفونی کردن

تمیز کردن درب ضد سرقت + ضد عفونی کردن
| 807 بار دیده شده | تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1400 | توان:0

تمیز کردن درب ضد سرقت با ترکیب جوش شیرین و مایع ظرفشویی

در دنیایی امروزی که تعداد درب های ضد سرقت به مقدار بیشتری در زندگی افراد به چشم میخورد استفاده از جوش شیرین و مایع ظرفشویی یکی از بهترین موارد تمیز کردن و ایجاد چشم انداز بهتر و زیبا میباشد. برای ترکیب صحیح آن ابتدا در یک ظرف بزرگ سه الی چهار لیتر آب و یک چهارم ظرف را مایع ظرفشویی بریزید و سپس در این ظرف نصف پیمانه جوش شیرین ریخته و با  واسطه اسفنج از محلول را برداشت کرده و سطح درب ضد سرقت خود را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که حتما بلافاصله پس از شست و شو بوسیله دستمال و یا پارچه ای نرم سطح درب را خشک کنید. در این مرحله درب شما به تمیزی روز اول جلوه خواهد داد.

نگهداری درب ضد سرقت

برای تمیز کردن و محافظت هم ظاهری و هم صحیح  از درب ضد سرقت از روش های مختلفی استفاده میکنند که باید به یکسری نکات در قبال آنها توجه داشت چرا که همان روش ها باعث از بین رفتن شرایط خوب ظاهری و یا حتی استحکام درب میشوند.
نکاتی که باید به آنها توجه کنید

  • -    از مواد شیمیایی خاص برای پاک نمودن آلودگی درب به هیچ وجه استفاده نکنید. چرا که لایه پودری درب را از بین برده و جنس درب دیگر جوری نخواهد بود که در برابر آلودگی مقاومت کند.
  • -    ازاستفاده از پارچه های زبر برای کشیدن بر سطح درب جلوگیری کنید که باعث ایجاد خط و خش بر درب میشوند.
  • -    از زدن آب با فشار بالا بر سطح درب دوری کنید که زیرا که میتواند لایه پودری درب را بردارد. و همچنین از مقدار زیاد آب استفاده نکنید چرا که استفاده زیاد از آب برای درب چوبی باعث خراب شدن و آسیب جبران ناپذیر به درب میشود.
  • -     در صورتی که درب شما در جایی قرار دارد که از بارش و نم در امنیت نیست باید پس از بارش سطح آن را با پارچه ای نرم خشک کنید.

البته میتوانید از موارد زیر هم برای بهبود شرایط بهره ببرید:

  • استفاده از روکش پودری
  • استفاده از روکش پودری  باعث حفظ درب ضد سرقت از زنگ زدگی و خراش که توسط هر عامل بیرونی میتواند رخ دهد میشود.
  • روغن کاری لولاها
  • بواسطه روغن کاری لولاها از ایجاد صداهای آزار دهنده لولاها هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری کنید.

براق کردن درب ضد سرقت

برای افزودن زیبایی و درخشش درب ضد سرقت که منظور در اینجا از نوع چوبی آن است میتوانید از براق کننده بهره ببرید. یکی از این براق کننده ها میتواند استفاده از سیلر و کیلر باشد. در وحله اول باید سطح درب را سمباده زده تا سطح آن صاف و تمیز شود، حال باید سیلر را با تینر ترکیب کرده و با وسیله قلمو آن را بر سطح چوبی درب بزنید. برای محکم کاری کیفیت کار بار دیگر درب را پس از خشک شدن سمباده زده و سپس لایه ای دیگر با قلمو بر آن بزنید. پس ازاتمام مراحل کار درب شما جلوه ای شیک وکلاسیک به خود خواهد گرفت.

ضد عفونی کردن درب ضد سرقت

شاید شما در حال حاضر برای ضد عفونی نمودن درب خود از الکل استفاده میکنید. خب جا دارد که بگوییم دست نگه دارید چرا که استفاده از الکل بر سطح درب که خود محلول رنگ است باعث از بین رفتن و کدر شدن رنگ سطح درب میشود. بهترین راه برای ضد عفونی نمودن درب استفاده از ترکیب وایتکس و آب وبه کار بردن آن بوسیله آپ پاش است که در انتها هم باید به واسطه دستمال و یا پارچه ای تمیز و نرم، نم آن گرفته شود، بدلیل اینکه همانطور که گفته شد، رطوبت باقی مانده بر درب به مرورمیتواند باعث خرابی درب شود.

 

محصولات مرتبط تمیز کردن درب ضد سرقت + ضد عفونی کردن

مقاله های مرتبط تمیز کردن درب ضد سرقت + ضد عفونی کردن

طریق نصب،خرید و تعویض انواع قفل درب ضد سرقت

طریق نصب،خرید و تعویض انواع قفل درب ضد سرقت

همانطور که در بخش آشنایی با اجزای درب ضد سرقت گفتیم قفل یکی از بخش های لاینفک درب می باشد که اگر به درستی انتخاب نشود درب ضد سرقت شما با درهای معمولی هیچ تفاوتی ندارد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت و استاندارد های آن

مشخصات فنی درب ضد سرقت و استاندارد های آن

درب های ضد سرقت باید دارای استانداردهای خاصی باشند تا در به معنای واقعی ضد سرقت باشند در غیر این صورت تفاوتی میان این درب ها با مدل درب های ساده وجود نخواهد داشت.ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد به شرح زیر میباشد...

ابعاد درب ضد سرقت ترک، ایرانی، چینی

ابعاد درب ضد سرقت ترک، ایرانی، چینی

ابعاد درب ضد سرقت ترک ، چینی، ایرانی استاندارد، ابعاد درهای ضدسرقت یک لنگه و دولنگه موجود در بازار،نکات مهم در انتخاب ابعاد در ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت ترک،چینی،ایرانی،در ضد سرقت چوبی،فلزی،PVC ...
نظرات شما درباره تمیز کردن درب ضد سرقت + ضد عفونی کردن
امتیاز: